הלוואה לצורך פתיחת עסק

פתיחת עסק הוא הליך שמצריך השקעה לא קטנה הן מבחינה כלכלית והן מבחינת זמן אישי של בעל העסק, השקעת הכספים צריכה להיעשות בצורה נבונה, יש לתכנן היטב לשם מה צריך כל שקל ושקל, יש לוודא שאנחנו לוקחים בחשבון את כל ההוצאות של החודשים הראשונים של העסק שסביר להניח ובמהלכם לא יהיו הכנסות או שהן היו קטנות ולא מספיקות בכדי להשאיר את העסק צף מעל המים. בעמוד זה נביא בפניכם מדריך מפורט מה צריך לקחת בחשבון לפני שלוקחים הלוואה לצורך פתיחת עסק חדש, מה צריך כדי לקחת את ההלוואה ואיך מתכננים את ההחזר החודשי נכון כדי שלא יהיה עול שקשה לעמוד בו ולמעשה יגרום לעסק ליפול ולא להצליח מהר מאד.

המדריך נכתב באדיבות פורטל העסקים של בזק 144 לטיפים, עצות והדרכות נוספות בנושא פתיחת עסק חדש היכנסו לכתובת: /פתיחת-עסק/http://www.b144biz.co.il

תכנון מקדים של צרכי ההלוואה ועלות ההוצאות הצפויות לעסק בחודשיו הראשונים

כל הלוואה צריכה להתחיל בתכנון נכון ומחושב ביותר של הצרכים, ההחזרים וצפי משך הזמן שתצטרכו את ההלוואה כדי לממש את חזונכם.

בעת פתיחת עסק יש הרבה מאד הוצאות, בין אם זה רכישת ציוד, פרסום, השכרת משרדים, גיוס עובדים, תשלומים של ההוצאות החודשיות של העסק וכ"ו… חשוב ביותר עוד בטרם לוקחים שקל אחד מחברת ההלוואות או הבנק לדעת בדיוק לשם מה צריך את אותה הלוואה ברמת הדקדוק הקטנה ביותר, לדעת כל שקל איפה הולך ומתי כדי לא לעמוד בפני הפתעות לא נעימות שיצריכו אתכם לקחת הלוואה נוספת או אפילו לסגור את הבסטה ולהרים ידיים.

לקחת בחשבון דברים לא צפויים ותקלות

בכל עסק, בכל תחום ובכל מקצוע תמיד יש דברים לא מתוכננים, תקלות, דברים לא צפויים ובעיות שגורמות לנו לאלתר ולסטות מעט מהתכניות המוקדמות.

בדיוק בגלל סיבה זו יש לקחת בחשבון אקסטרה כסף בעת לקיחת ההלוואה ואז במקרה שבאמת נתקלתם בגורם לא צפוי שאילץ אתכם להוציא סכומים נוספים שלא תוכננו מראש תדעו מאיפה לקחת ולא תצטרכו לשבור את הראש והכלים.